Mereka adalah BUSKER

by 1:39 PM 0 comments

Kalau ikutkan iklan mereka,ianya ber bunyi macam ni:-


SUKA SUKI BUSKING
20 MAC 2011 AHAD
JAM 1PETANG - 5PETANG
3rd FLOOR CENTRAL PLAZA KEPAYAN RIDGE

...(OPEN TO ALL BUSKER)
Sesiapa saja yg pandai main gitar kayu akustik atau Ukulele...
Jom Lah Join Kitaorg Busking....
Sesiapa yg sudi menyanyi dan main marakas...
Dipersilakan Join....
Sesiapa yg rajin bawa buku lirik...sila2 lah jugak bawa nanti...
Sesiapa yg pndai buat Magic... juga dijemput hadir...
Sesiapa yg ingin menjual CD..EP..Album..juga boleh dtg mnjual d sini...
Sesiapa yg mahu menjual tshirt..zine..sticker..but
ton...
juga dialu-alukan utk mnjual di sini....
Sesiapa yg mo join nari2...HAhhhh... pun Bulih Bah....hehehe
Sesiapa yg suka melepak....DTG SINI LEPAK!!
JURUGAMBAR...JURUVIDEO..da
n sgala mcm GURU jugak dijemput dtg...
suka suki jak ambil gambar... sila sila ^_^ hehe

Bagi sesiapa yg ingin join buka booth tu..sila tinggalkan pesanan di INBOX FB.... makaseh ^_^

So Mari lah Ramaikan Event SUKA SUKI BUSKING ni....

Ha,itu lah ayat ayat yang sangat membuka semangat BUSKER BUSKER yang ada di sekitar Kota Kinabalu ini.Sebelum ini Borneo busker mempunyai ahli kurang dari 3 orang.Dimana ianya di ketuai oleh Julie yang dah dikenali ramai dengat bakat suara yang mantap.Dan di tambah lagi dia sedang menanti jawapan dari pihak ASTRO ,sama ada terpilih untuk menjadi pelajar AF9 atau tidak.But,its ok.Kalau dah rezeki Julie,ianya tak kan kemana juga.Kan..:)

Begitu jugak lah yang diharapkan kepada belia belia yang amat minat dengan muzik ini.jangan sia siakan bakat yang anda ada.Saya rasa,dengan cara ini (Busking) akan dapat memperkenalkan bakat anda dalam menyanyi dan membuat persembahan muzik.Cuma,hanya satu sahaja nasihat yang ingin diberikan.Iaitu,jaga diri penampilan anda ketika membuat busking.kerana masa itu,orang awam akan mula menilai anda dengan pelbagai persepsi masing masing.Ada yang akan menilai anda dengan cara pemakaian anda.Ada yang menilai dari segi nyanyian anda.Ada yang menilai dari segi suasana anda menyanyi.dan macam macam ragam lagi lah mereka ni..:)

so,apa apa pun anda kena yakin pada diri sendiri.Demi muzik yang anda ceburi.Insyallah kalau tiada arah melintang atau apa apa,saya akan cuma mengunjungi anda di sana.Dan saya harapkan suasana ketika busking akan meriah oleh penonton dan busker busker sekalian...

BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..